Sunday, November 15, 2020

Molitva Jakovljeva

 Danas sam završio glavninu prevoda koje radim, nakon pregleda, ono što mi je ostalo je da još jednom pregledam i odlučim još neke stvari o opisu dela, kako urediti, gledan trenutno na Book of Jasher i gledam sta da radim, to ili da nastavim i završavam, obzirom da još dva mjeseca su do godine dana koliko sam zacrtao da završim ovo, s tim da smatram da je to ispunjeno i da mogu dati vremena uređivanju. Dok o daljem razmišljam, ostavljam poslednje prevedeno, mada mogućnost je da ću prevesti još jer ima ono što -sam prošao razmišljajući da li da uključim u zbirku, ...

_______________


Molitva Jakovljeva

 

1 Oče Patrijarha
Oče svih stvari
Oče sila kosmosa
 
2 Stvoritelju svega
Stvoritelju anđela i arhanđela
Stvoritelju otkupljenih imena
 
3 Ja prizivam te
 
4 O Oče sila sveukupnih
Oče celog svemira
I celog stvaranja i naseljenog i nenaseljenog
Komu kerubimi su potčinjeni
 
5 Koji si pokazao milost Abrahamu
Dajući kraljevstvo njemu
 
6 Čuj me
 
7 Ti Bože sila
Bože anđela i arhanđela
Kralju...
 
8 Ti koji sjediš na planini svetog Sinaja
Ti koji sjediš na moru
Ti koji sjediš na zmijskim bogovima
Ti koji sjediš na suncu
Ti koji sjediš na...
Ti koji sjediš na... Abriel, Louel
...mjesto odmora kerubima
Zauvek i uvek
 
9 Bog Abaot, Abratiaot, Sabaot, Adonai, astra...
Gospodar svih stvari
 
10 Ja te zovem
 
11 Ti koji daješ snagu nad ponorom i onim iznad i
Onim ispod i onim pod zemljom
 
12 Čuj onoga koji moli
 
13 Gospode Bože Hebreja, Epagael...
Od koga je večna moč,
Eloel, Souel
 
14 Učini pravim onoga koji moli od
Naroda Izraela i onih koji su primili milost
Od tebe, Bože bogova
 
15 On ima tajno ime Sabaot
Bože bogova, amin, amin
 
16 On koji je nad zvezdama iznad vremena,
Koji iznosi sneg,
I koji uvek prolazi kroz zvezde i planete,
I čini ih da idu u svakom pravcu tvojom stvarajučom moči
 
17 Ispuni me mudrošću
Osnaži me, Gospode
 
18 Ispuni moje srce dobrim stvarima, Gospodaru.
 
19 Kao zemaljski anđeo
Kao postao večan
Kao da primio dar koji je od tebe, amin, amin
 
20 Reci molitvu Jakovljevu sedam puta
Sjeveru i Istoku

 


No comments:

Post a Comment